Ha az álmaink magasra szállnak, meg kell küzdenünk értük

2011. november 27., vasárnap

Adventi csomagok


Ezen a heten több csomagot is kaptam, az egyik volt csak fizetös, ebben a munkähoz kötelezö feher nadrägot kaptam meg, amit sajät költsegre kell megvenni, mert csak polokat kapunk a szällodätol. De most nem erröl akarok irni, hanem a ket mäsik csomagrol, ami a heten erkezett.

Mär eddig is kiderült, hogy en kisse erzelgösebb vagyok az ätlagnäl, neha nehezebben viselem azt, hogy tävol vagyok a csalädomtol, a barätaimtol, es hiäba nagyon jo fejek az itteni kollegäk, neha bizony rämtör a merhetetlen honvägy. Ezert is gondoltam, hogy jobb az nekem, ha nem beszelünk telefonon, ha csak pär mondatot vältunk cseten, mert akkor nem hiänyoznak annyira az otthoniak.

Az elsö szeretet csomag a heten a tengerentulrol erkezett, Kriszti barätnöm ellenkezve minden olyan keressel, hogy ide senki ne küldjön nekem semmit, elküldte az ö banyäs szeretet ajändekät. Amikor meglättam a keziräsät a boritekon, räjöttem, mekkora hülyeseg volt azt kerni emberektöl, hogy ne is irjanak nekem. Hogy mennyire mäs lätni a keznyomät valakinek, es mennyire jo dolog erezni a betükböl ärado törödest, mint itt a monitoron olvasni az üzenetet.

A mäsik csomag a szüleimtöl jött, ugye mondanom sem kell, mennyire jo lätni anyukäm betüit. Es mennyire jo lätni azokat a lekvärokat, amiket a nyäron együtt föztünk, az üvegeket, amikbe együtt töltöttük bele a napsärga nyarat.

A csomagban talälhato adventi puszedliröl a mäsik blogomban irtam, kattintsatok ide.

Hiäba nem akartam en itt berendezkedni, megis jo dolog a Mikuläs ruhäba bujtatott kismackot kitenni az ägyra, amit Levitöl kaptam. Köszönöm.

Az adventi värakozäs, keszülödes az idei evben nem ugy fog eltelni, mint mäskor, de jo tudni, hogy bärhol is vagyok a vilägban, megvan az az elszakithatatlan szeretet, ami több szäz vagy több ezer kilometert is ätölel.

Küldjetek levelet, vagy hivjatok. Mert ez megiscsak jo.

Es a következö szabadnapon beszerzek valami fenyöszerüseget is.

Jo lesz itt, csak azert is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése