Ha az álmaink magasra szállnak, meg kell küzdenünk értük

2011. november 4., péntek

A suszter cipője....

Elég sokat gondolkodtam, hogy kinek milyen munka való igazán.

Bevallom őszintén, én az elmúlt 10 évben leginkább kitaláltam dolgokat, amiket aztán mások csináltak meg nekem. Tudtam, kit kell hívni egy jó weboldalhoz, egy jó grafikához, és ismertem a legjobb rendezvényszervezőket, akikkel közösen megvalósítottuk az ötleteket. És volt Kati, aki szépre szerkesztette a táblázatokat, leveleket, prezentációkat. Aztán ezeket megtanultam én is szépítgetni, de ilyen igazi, kézzel fogható munkát nem nagyon csináltam.

Elkényelmesedtem, és el sem tudtam képzelni, hogy ez ne így legyen.

Hát, most nem ez van.

És hogy miért nem értem én ezt az egészet?

Miért nem Magyarországon dolgozok? Mert ott a lehető legtöbb helyen nem azok dolgoznak, akik értenek hozzá, hanem azok, akiknek a barátja a főnök, akiknek a férje a tulajdonos, vagy az apja a társelnök. Az, hogy környezetmérnökként főszerkesztő legyél, nem lehetetlen, elég, ha a férjednek befolyásos barátai vannak.

Ha nincs férjem? Kicsit nehezebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése