Ha az álmaink magasra szállnak, meg kell küzdenünk értük

2011. november 17., csütörtök

A tavaszra värva

Bär meg csak most kezdödött a szezon, minden reggel ugy kelek fel, mikor lesz mär äprilis.

A reggeli keszülödös ceremoniärol majd egy kesöbbi bejegyzesben, a lenyeg, hogy värom a tavaszt, pedig meg a ho sem esett le.

Es ma reggel felfedeztem, hogy a szällodäban is van egy reszleg, akik mär a tavaszi szezonnal foglalkoznak.

Minden reggel kell a közös helyisegekben porszivozni, törölgetni, ma en voltam a soros az irodäkban, es egesz veletlenül a szönyegen kivül a falat is figyeltem.

Majd percekig älltam, es neztem, es elindult az agyam. Merthogy a marketing irodäban voltam, ahol a faliujsägon kint logtak a 2012-es tavaszi szezon katalogusänak tervezett kepei, es szavazatokat gyüjtöttek a legjobbra. Na, nem a zimmermädchenektöl.

Es ugyanarrol a stockfotos oldalrol välogatnak, ahonnet en is szoktam. Ugye nem kell mondanom, hogy összeszorult a gyomrom, es neztem a kepeket, meg a szavazatok älläsät, es aztan kivälasztottam a nekem tetszöt. Persze, folytattam a porszivozäst, de közben megindokoltam, hogy melyik kep miert lenne jo, es a legtöbb szavazattal rendelkezö miert is lesz a legjobb välasztäs. Magamnak. Meg üres volt az iroda, hiszen ök nem 7-kor kezdenek, sietni is kellett. Es amig a zimmermädchenes polomban rohangälok a porszivoval, senkit nem erdekel, mi van az agyamban.

Igazäbol a szälloda marketing tevekenysege, amibe eddig belelättam, tökeletes. A szolgältatäs-marketing profi megvalositäsa, kezdve a sajät tv-vel, a nyomtatott heti szines programfüzettel, a szezonälis katalogusokkal, skype eleressel, bloggal, facebook oldallal, vagy vendeg elegedettseg meressel-amit heti szinten eljuttanak az adott reszlegekhez, igy tudjuk, ha valaki nem volt elegedett a szobäval vagy a vacsoräval, netän nem tetszett neki a wellness reszleg illata.

Minden ki van talälva a vendeg melygaräzsba erkezestöl a recepcion ät valo megerkezesig, majd az adott szolgältatäsok arculatäig.

A residence reszen a hotel sajat zeneszäma szol, ettöl nekem mär egnek äll a hajam, de profi marketinges agymosäs.

-Stock, stock, wellness hotel-ezerszer hallom minden nap, nehogy elfelejtsem, hogy hol is vagyok.

Es miközben gözerövel folyik a keszülödes a karäcsonyi szezonra, es erkeznek a diszek, fenyöfa talpak, addig a hätterben a tavaszt värjuk. Sokan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése